PayTraq Latvija

10 lietas, kuras uzņēmējam jāzina par Mākoni

Droši vien Jūs jau esat dzirdējuši par Mākoni. Iespējams, esat dzirdējuši par dažiem pazīstamiem servisiem, tādiem kā DropBox, OneDrive vai iCloud.

Bet varbūt Jūs nezināt, ka mākoņpakalpojumu pielietošana var ļaut uzņēmumam strādāt gudrāk un efektīvāk un dod Jums priekšrocības pār konkurentiem.

Nesen veiktā aptauja liecina, ka 78% no uzņēmējiem - mākoņpakalpojumu lietotājiem teica, ka jaunas informācijas sniegšana darbiniekiem tagad notiek daudz vieglāk un ātrāk.

67% arī sacīja, ka tas nozīmē, ka viņi var samazināt darbinieku skaitu savā uzņēmuma birojā, un daži no darbiniekiem var sākt strādāt attālināti.

Tātad, kas Jums jāzina par Mākoni?

  1. Mākoņpakalpojumu lietošana neprasa lielus sākuma ieguldījumus. Jums nav jāmaksā par jebkādu aparatūru vai licenci uz priekšu. Tā ir viena no galvenajām priekšrocībām lietojot mākoņpakalpojumus - izmaksu sadalījums pa mēnešiem.

  2. Jūs varat izmantot Mākoni e-pastiem: Jums var būt izveidots darbinieku e-pasta POP serveris vai serveris birojā, kurš darbojas MS Exchange. Abos gadījumos varat izmantot Mākoni Jūsu e-pasta pakalpojumiem. Par priekšrocībām var uzskatīt piekļuvi no jebkuras vietas un no dažādām ierīcēm, tostarp no jebkura datora ar interneta pieslēgumu, viedtālruņa vai planšetes.

  3. Jūs varat neveikt e-pastu rezerves kopēšanu, ja Jūs izmantojat Mākoņi e-pastu sūtīšanai, Jums nav jādublē e-pasti sava serverī, jo tie tiek automātiski dublēti Mākonī. Tur vienmēr būs pieejamas e-pastu kopijas, ka arī iespēja atjaunot izdzēstos e-pastus noteiktā laikā pēc tam, kad esat tos neatgriezeniski izdzēsuši.

  4. Jūs varat neveikt datnes rezerves kopēšanu, ja Jūs lietojiet Mākoni, visas Jūsu datnes tiek saglabātās Mākonī un neprasa papildu rezerves kopēšanu, jo tiek kopētās automātiski Mākonī. Datnes rezerves kopēšana ir ārkārtīgi svarīga jebkuram uzņēmumam un katram jāizvēlas cik naudas līdzekļu viņš ir gatavs ieguldīt tā nodrošināšanai.

  5. Jūs varat lietot uzņēmuma datus kopīgi.
    Varat koplietot uzņēmuma datnes, lietojot kopīga darba pamatpakalpojumus, kurus piedāvā DropBox vai OneDrive vai citi servisi.
    Sinhronizācijai augstākos līmeņos, tostarp ar iespēju bloķēt dokumentus rediģēšanas procesā Jums būs nepieciešams kaut kas līdzīgs Microsoft Sharepoint. Galvenā atšķirība ir tā, ka ja Jūsu uzņēmumam nepieciešama vairāku lietotāju piekļuve vieniem un tiem pašiem dokumentiem vienlaicīgi, ieskaitot rediģēšanu, vispiemērotākais būtu Sharepoint.

  6. Jūs varat piekļūt datņu iepriekšējām versijām.
    Datņu koplietošanas pakalpojumu nodrošinošie servisi, piemēram tādi ka SugarSync, SafeSync vai SharePoint krātuvē var glābāt līdz 10 datņu iepriekšējās versijas, kurām var piekļūt.

  7. Jūs varat piekļūt uzņēmuma datiem attālināti.
    Izmantojot Mākoni viegli koplietot uzņēmuma datnes, kā arī piekļūt šīm datnēm no jebkura datora ar interneta pieslēgumu, viedtālruņa vai planšetes, kas savieno Jūs ar jūsu datiem kustībā.

  8. Jūsu dati ir droši aizsargāti.
    Mākoņa e-pastu standarts ir automātiskās pārbaudes pret surogātpastu un pret vīrusiem, kā arī pastāv iespējas veikt atjaunināšanu līdz drošības augstākajam līmenim.
    Ja Jūs izmantojat SharePoint datņu glabāšanai, datu pārsūtīšana no Mākoņa uz Jūsu ierīci ir šifrēta. Datnes, kuras saglabātās Mākonī arī tiek šifrētās, lai nodrošinātu Jūsu datu drošību.

  9. Jūs varat pielāgot Mākoņa pakalpojumu atbilstoši sava uzņēmuma vajadzībām. Mākoņa priekšrocība ir, ka nav tā, ka “ viens izmērs der visiem“.
    Mākoņa pakalpojumu var pielāgot, lai tas atbilstu katra uzņēmuma darbinieka ikdienas darba pienākumiem. Iespējas ietver (bet ne tikai), atsevišķu e-pastkastīši lielumus, datu glabāšanas apjoma iestatīšanu, dokumentu uzglabāšanu un sadarbības procesu regulējumu.

  10. Jūs varat ietaupīt naudas līdzekļus. Mākonī notiekošais automātiskais datu dublēšanas process nozīmē, ka Jūs varat ietaupīt naudu, neiegādājoties dublējuma multividi, ieskaitot lentes utt. Jūs kontrolējiet IT budžetu, veicot ikmēneša maksājumus, un vairs nav nekādu nevēlamu pārsteigumu, ja Jūsu serveris pēkšņi vairs nestrādā.

Tātad tagad Jums ir mūsu Top 10 ieteikumi, kāpēc jāsāk domāt par Mākoņu risinājumu atbilstošo Jūsu uzņēmējdarbībai. Apdomājiet visus piedāvājumus no galvenajiem tirgus dalībniekiem, lai nodrošinātu tieši to, kas Jums nepieciešams, un to pielāgot katra atsevišķa darbinieka vajadzībām, un Jūs ātri jutīsiet priekšrocības no efektīvāka darba un būsiet soli priekšā konkurentiem.

P.S. Šīs raksts vispusīgi apraksta mākoņservisu iespējas un tieši neattiecas uz PayTraq piedāvātām iespējām.