PayTraq Latvija

Kā ātri un efektīvi ievadīt preces iepirkumu?

Posted in grāmatvedības ārpakalpojumi, Noliktava

Cik jauki ir vaļas brīžos pašķirstīt krāsaino katalogu. Izpētīt jaunas preces un cenas. Paredzēt pieprasījumu un veikt preces iepirkuma pasūtījumu. Vēlāk sava noliktavas programmā izveidot jaunas preces uzskaites kartiņas, iespējams pamainīt dažas pārdošanas cenas. Tagad atliek tikai saņemt preci un novirzīt to pārdošanai.

Domāju, ka ar PayTraq visas preces iepirkuma operācijas var veikt ātri un vienkārši. Programmā taču ir preču uzskaites kartiņu un cenu lapu eksports/imports CSV formātā. Tas ir tāds datnes formāts, kuru var atvērt Excel, katra grāmatveža galvenajā rīkā. Apskatīsim, kā tas strādā, vai tiešām viss ir tik ērti, kā saka izstrādātājs?

Mums ir: tirdzniecības uzņēmums, kurā ar noliktavas uzskaiti nodarbojas ar-grāmatvedis, tirdzniecības uzņēmuma vadītājs, kas nodarbojas ar preces iepirkumiem, pirmā dienas pusē jaunas preces iepirkšana un no vadītāja saņemta vēstule.

Darba laika attēls.
Lasu vēstuli: “Sveika, mums ir jaunas preces iepirkums. Pielikumā piegādātāja rēķins, jaunas preces saraksts un divu veidu pārdošanas cenas. Lūdzu, ievadi preces noliktavas uzskaitē.”
Domāju, kā ātri un efektīvi ievadīt jaunas preces iepirkumu. Izdomāju!

Sāku ar kartiņu izveidošanu jaunajām precēm. Eju Noliktavā- Precēs-Preču saraksts, izvēlos Datu imports un lejupielādēju datnes veidi savā datorā. Atveru veidi un atsūtīto jauno preču sarakstu Excel, kopēju no saraksta nosaukumu un preces unikālus kodus veidnē, ievadu mērvienības - gab. Veidne ir gatava importam, lejupielādēju to programmā. Viss, visas preces kartiņas ir izveidotās.

Tagad jāpievieno pārdošanas cenas. Noliktavā – Precēs - Cenu lapa izvēlos Datu imports un lejupielādēju datnes veidi savā datorā. Kopēju veidnē jaunas preces, unikālus preces kodus un pirmā veida pārdošanas cenas, ievadu pārdošanas veida nosaukumu un valūtu. Importēju datni ar pirmo pārdošanas veidu programmā. Tagad atkārtoju visu otram pārdošanas cenas veidam. Cenas atjaunotas!

Ķeros klāt piegādātāja rēķina apstrādei: izdrukāju rēķinu, ņemu lineālu un zīmuli. Laiks. Lineāls ātri slīd uz lēju. Programma ir ērta rēķinu ievades forma, ar taustiņu “Tab” pārgāju vajadzīgajā laukā: nosaukums, daudzums, cena. Klikšķinu N – jauna pozīcija. Atkal nosaukums, daudzums, cena. Rēķins ievadīts, rēķina kopsumma, preces daudzums un nodoklis sakrīt! Prece ir pieņemta noliktavā, rakstu grāmatojuma numuru uz piegādātāja rēķina un mapē.

Rakstu atbildi:” Sveika! Izveidoju preces kārtiņas, ievadīju piegādātāja rēķinu, preces ir noliktavā. Ja gribi izmainīt preču pārdošanas cenas, lejupielādē no PayTraq cenu lapu, atver to Excel, veic izmaiņas un lejupielādē atpakaļ PayTraq. Tas ir ātri.”

Tā, darbs izpildīts, prece pieņemta, pārdēvēji-konsultanti izkārto preces skatlogā. Laiks- dienas otra puse, jaunu preču pārdošanas sākums!