PayTraq Latvija

Noteikumu pielietošana Bankas sabalansēšanā

Posted in grāmatvedība, automatizācija, atjauninājumi

Pirms kāda laika mēs stāstījām par bankas izraksta automātiskās sabalansēšanas iespējām.

Automātiskā sabalansēšana ļauj ar vienu klikšķi apstrādāt visas bankas transakcijas, kuram sistēmā eksistē viennozīmīga atbilstība primāriem dokumentiem vai operācijām sistēmā.

Automātiskā sabalansēšana arī sāk darboties bankas transakciju automātiskās lejupielādes, ar bankas elektroniskā kanāla palīdzību, gadījumā.

Automātiskā sabalansēšana ļauj ietaupīt vairāk laika un padara bankas izraksta apstrādes procesu daudz ātrāku un vieglāku.

Tagad mēs papildinājām šo rīku ar sabalansēšanas noteikumu izveidošanas iespēju. Tie ir papildus noteikumi, kurus Jūs varat izveidot paši automātiskai sabalansēšanai tām bankas operācijām, kuram nav sistēmā ievadīto primāro dokumentu un kadam sistēma nevar atrast viennozīmīgu atbilstību. Tādu operāciju piemēri var būt - bankas komisijas norakstīšana, nodokļu maksājumi, naudas pārvedumi starp savējiem kontiem, naudas ienākšana no tirgotāju konta, aizņēmuma apmaksa un tml.

Sabalansēšanas noteikumi ļauj elastīgi iestatīt bankas transakcijas sabalansēšanu, šie noteikumi atbilsts noteiktiem nosacījumiem tādā veidā, ka pielietojot automātisko sabalansēšanu visas bankas operācijas, kuras atbilst noteiktam noteikumam tiks automātiski sabalansētas.

Automātiskās sabalansēšanas iestatīšanai Jūs varat pielietot sekojušus laukus: partneris, korespondējošs konts, maksājuma detaļas, summa.

Noteikuma izveidošanai ir nepieciešams, lai kaut viens no laukiem būtu aizpildīts, vairāku lauku aizpildīšana ļauj veikt detalizētāku šķirošanu.

Pielietošanas piemērs

Izveidosim noteikumu bankas komisijas automātiskai apstrādei:

  1. Sadaļā Nauda -> Bankas konti izvēlēties Sabalansēšanas noteikumi. Izveidojiet jaunu noteikumu, izvēloties tam nosaukumu (piemēram, "Bankas komisija") un operācijas veidu "Ievadīt bankas komisiju"

  2. Nosacījumos aizpildiet operācijas detaļas, ar rindu, kuras saturs atbilst tam, kā banka ir nosaukta šī operācija (piemēram, "Maksājumu uzdevuma apkalpošanas komisija" un summu ar mīnusu (piemēram, "-0.21")

  3. Atzīmējiet izvēli "Aktivizēt" un noklikšķiniet "Izmainīt"