PayTraq Latvija

PayTraq Direct – E-rēķinu apmaiņa starp PayTraq lietotājiem sistēmas iekšienē

Posted in automatizācija, atjauninājumi, rēķinu izrakstīšana, e-rēķini

Ja Jūs un Jūsu klienti strādā PayTraq sistēmā, tad tagad parādījās iespēja automātiski nosūtīt e-rēķinu tieši Jūsu klienta Iepirkumu iesūtnē, kas savukārt gandrīz izslēdz rēķinu ievadi ar roku.

Līdz šim Jūsu klientam arī pastāvēja vairākas šī procesa automatizācijas iespējas:

  • E-rēķina eksports, pielietojot tiešsaistes saiti, un vēlākais šī rēķina kā jauna iepirkuma dokumenta imports;
  • Automātiskais e-rēķina imports, pielietojot tiešsaistes saiti;
  • Saņemtā rēķina pārsūtīšana pa e-pastu, pielietojot PayTraq Inbox kanālu.

Pielietojot PayTraq Direct e-rēķins automātiski nonāks klienta Iepirkumu iesūtnē, un būs pieejams to tālākajai apstrādei, līdzīgi kā to importējot.

PayTraq Direct iestatīšanai jāveic šādi soļi

No klienta puses

Klientam Iepirkumu iesūtnē jābūt aktivizētam PayTraq Direct kanālam.

No Jūsu puses

Jums vajadzēs saņemt no klienta viņa Channel ID (PayTraq Direct kanāla identifikators) un aktivizēt e-rēķinu nosūtīšanas iespēju savam klientam, norādot saņemto Channel ID klienta kartiņā PayTraq Direct sadaļā.

Pabeidzot iestatīšanas procesu, Jūs varēsiet nosūtīt klientam e-rēķinu tieši no Jūsu dokumenta ievades formas. Šī klienta periodiskie rēķini tiks pārsūtīti viņam tāpat kā e-rēķini, pie nosacījuma, ka periodiskie rēķini tiek nosūtīti arī pa e-pastu.